Friday, September 4, 2009

UPSR

UPSR

hahaha... minggu depan peperiksaan UPSR akan berlangsung.. semua guru-guru di sekolah aku dah tak senang duduk nak tunggu semua murid-murid tahun enam menduduki peperiksaan dan diharapkan dengan jayanya. walaupon calon sekolah aku hanya 4 orang tapi bahang hangatnya peperiksaan macam calon peperiksaan sekolah aku ada empat ploh orang.. tu la cikgu-cikgu semua exited sangat n ada yang dah berdebar-debar dalam hati walau muka maiantain ayu dan cool lagi... bagi aku pula.. semuanya telah dijalakan dengan baik oleh semua guru tahun enam.. memang aku tabik spring la kat semua guru tahun enam.. memang anda semua layak mendapat anugerah oscar lah... HIDUP GURU TAHUN ENAM... HIDUP GURU SKKT...

3 comments:

  1. waaa...tetibe lak sy tingat time zaman upsr dulu..hehe ;)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. tetiba saya teringat masa cikgu disiplin kejar nak suh masuk kelas... hahaha

    ReplyDelete