Wednesday, September 2, 2009

sedih terasa walau raya lambat lagi.......


di bualan puasa ni aku terasa lain dari yang lain... hehehe... rasa macam ada yang lain ja dalam lubuk ati aku ni... mungkin ni adalah pengalaman akua yang pertama kali akan beraya berjauhan dengan kedua ibu bapa aku.. walaupon ini memang akan aku hadapi juagak sebab dah berumah tangga... hehehe.. tapi tak tahu lah... rasa macam berat ja walau pon raya lambat lagi... tapi dari awal puasa sampai la skang ni akau rasa macam berat ja nak raya tahun ni... tapi apa-apa pon aku kena hadapi benda ni dengan hati yang terbuka... kesian kat parent aku tahun ni anak depa yang selalu dok wat rumah riuh tak balik.. huhuhuhuh... sedihnya... waaaawaaawaaa... isk...isk...isk.... time ni la aku teringat kuih tat nenas home made mak aku yang begitu gebu tu... huhuhuhuhuhuhu....tetiba ja aku teringat kat lagu nyanian allahyarha sudirman "dendang perantau" bertambah sedihnya la hati ku ini... macam mana nanti bila bukak je radio kuar lagu raya yang sedih-sedih... huhuhuhuhu... tapi akan aku tabahkan hati ku ini untuk beraya bersama keluarga yang aku ada skang ni walaupon berjauhan dengan parent aku... apa pon raya kali ni memang best sikit sebab aku ada sebuah family yang sangat aku sayang n dah ada anak yang aku bawa tuk kutip duit raya... heheheh... tapi tak pe cuti sekolah ujung tahun ni aku akan balik bertemu dangan mereka berdua jua... hehehehe.... yes...

No comments:

Post a Comment