Thursday, September 3, 2009

banner punya pasal....

ADA GAYA KELUARAGA USAHAWAN TAK BANNER NI... HEHEHEHE


baru-baru ni... tapi tak la baru sangat benda ni berlaku... aku disuruh tuk buat banner tuk sekolah aku yang akan mengabungkan gamba-gamba semua guru kat sekolah aku yang sememangnya hemsem-hansem belaka.. tolak aku sorang ja yang tak hensem.. hehehe... dan berlatar belakangkan gamba sekolah... huhuhuhu..... sememangnya senang bagi mereka yang mempunyai pengalaman membuat banner... setelah hampit 31/5 malam aku memerah otak bagi menghasilkan banner yang menarik tetapi hasilnya agak menghampakan aku sehingga peringkat duduk tinggung... hehehe... tetapi setelah mandapat pandapat dari beberapa otai-otai yang sememangnya otai dalam penggunaan software membuat perkara-perkara yang semamangnya amatlah menarik... aku pada suatu malam mandapat mimpi yang telah menunjukkan aku rupa bagaimana banner yang sepatutnya dibuat... dan akhirnya siaplah banner itu.. yang bagaikan sekeluarga usahawan yang telah berjaya... hahahaha... aku berasa amatlah puas dengan hasilnya.. dan kritikan yang diterima amatlah membina bangunan pencakar langit....
saksikanlah wahai semua penduduk kampung tualang tiga.... bahawasanya banner itu telah siap dicetak dan mendapat restu dari BIG BOSSS....

1 comment:

  1. Tahniah! Usaha tangga kejayaan. Semoga murid2 berusaha lebih gigih utk kejayaan UPSR.

    ReplyDelete