Tuesday, September 1, 2009

nur iman nabiela




sedar tak sedar kini anak kesayangan aku dan isteri dah menjangkau umur 1 tahun... hehehe.. kekadang tu macam tak percaya ja yang aku ni dah jadi soerang bapa... tapi semua tu rezeki daripada NYA... memang skang ni anak aku memang aktif.. tapi paliang seronok bila tengok gelagat anak kita sendiri.. macam-macam perkara yang tak terpikir akan dilakukannya.. hehehe.. nak ketawa pon ada.. tapi kadang-kadang tu bila baca paper atau tangok berita mengenai bayi dibuang sedih ja rasanya.. macam mana la perasaan oarang yang sanggup wat benda yang macam tu.. sedangkan bila kita tangok kelahiran dengan mata sendiri memang mengkagumkan kekuasaan Allah SWT.. aku sendiri tergaman pabila melihat anak aku buat kali pertamanya... dan skang ni akau tahu yang tanggung jawab sebagai bapa harus dilaksanakan dengan sebaiknya.. anak merupakan permata yang tak dapat disamakan dengan benda lain... anak adalah suatu pengalaman yang menakjubkan.. anak juga merupakan pengerat dalam sesebuah rumah tangga.. anak juag merupakan rezeki yang diberikan kepada setiap insan.. sayangilah anak anda....

3 comments:

  1. comel anak bro... rajin2 la snap k.. nanti skill tua akan dtg sendirik.. bykkn membaca.. gud luck! :D teori+praktikal :D

    ReplyDelete
  2. thank bro... ada banyak lagi gamba yang nak di masukkan ke dalam blog ni tapi... naka edit dulu.. skang ni pon dok try guna cs2... pening gak kepala.. apa-apa pon thanks bro for your comments

    ReplyDelete
  3. cuba la tengok gamba kilat yang saya ambik...

    ReplyDelete