Sunday, August 23, 2009

kesan..

gamba ni aku download dari mail yang aku terima dari member aku yang mengatakankan bahawa (aku sendiri pon tak tau samada kaki ni milik lelaki ato perempuan) ianya kesan dari pakai jeans buatan dari dari negara yang terkenal dengan filem kungfu. tapi tak pastilah brand apa.. tapi yang nyatanya kalau nak kaki kita akan naik bintat yang gatal ni aku pon tak mau beli.. skang ni banyak sangat masalah dengan barang keluaran dari negara yang terkenal dengan filem kungfu ni.. tak dapat dipastikan juga la samada jeans ni memang di bawah keluaran yang ori atau yang pasaran gelap punya.. jadi kepada mereka yang gemar memakai jeans berhati-hati lah ye terutama skali bagi kaum adam dan hawa yang bakal menyambut syawal nanti jangan sebab nak murah ja raya nanti takat raya kat umah ja sebab kaki gatal... hehehehehe

1 comment: