aku cuba nak ambik gamba kilat tapi terlupa pulak nak bawa tripod.. gamba ni aku aa balik ambik masa balik ke kuantan semasa cuti sekolah baru ni... malam tu aku cuba la nak amik gamba kilat.. pada mulanya susah jugak sebab timing nak kena betul.. agak susah jugak bagi amatur macam aku ni.. tapi selepas 4-5 kali snap ini lah hasilnya.. masa akan datang aku akan sediakan tripod skali agar gambar lebih stabil...
Monday, August 31, 2009
Sunday, August 23, 2009
kesan..

gamba ni aku download dari mail yang aku terima dari member aku yang mengatakankan bahawa (aku sendiri pon tak tau samada kaki ni milik lelaki ato perempuan) ianya kesan dari pakai jeans buatan dari dari negara yang terkenal dengan filem kungfu. tapi tak pastilah brand apa.. tapi yang nyatanya kalau nak kaki kita akan naik bintat yang gatal ni aku pon tak mau beli.. skang ni banyak sangat masalah dengan barang keluaran dari negara yang terkenal dengan filem kungfu ni.. tak dapat dipastikan juga la samada jeans ni memang di bawah keluaran yang ori atau yang pasaran gelap punya.. jadi kepada mereka yang gemar memakai jeans berhati-hati lah ye terutama skali bagi kaum adam dan hawa yang bakal menyambut syawal nanti jangan sebab nak murah ja raya nanti takat raya kat umah ja sebab kaki gatal... hehehehehe
Saturday, August 22, 2009
dimana silapnya....
Friday, August 21, 2009
selamat menyambut ramadan
Monday, August 17, 2009
suasana..
gamba ni aku amik masa MB pahang mai kat Kuala lipis ni walaupon tak ok sangat aku edit gamba ni tapi kira ok la.. gaya seorang MB yang best.. naik moto vespa pegi melawat rumah pasakit kekal, kira memang berjiwa rakyat MB ni..
gamba 1
gamba 2
gamba 3
ketiga-tiga gamba ni diambil semasa sekolah aku buat program rancangan murid untk integrasi perpaduan di kawasan kampung yang berhampiran. kiranya rancangan ni untuk membina permuafakatan diantara murid yang berbilang kaum agar perpaduan dapat dieratkan. memang meriah program selama 2 hari yang diadakan siap tumbang lembu lagi.. memang makan pon sedap la.. aku pon memenuhkan la perut stokin aku ni dengan berbagai jenis hidangan.. hehehe
Saturday, August 15, 2009
moment...
Friday, August 14, 2009
cahaya...
gambar2
gambar3
suma gambar ni aku amik masa di rumah aku... rumah aku dalam kawasan sekolah... tu yang ada gambar bangunan yang terselit dalam tu... tapi apa pon bukan gamba bangunan tu yang aku nak bagi tangok tapi cahaya yang keluar dari belakang awan tu.. hehehe.. saja try aku amik gamba tu menjadi la jugak walau pon tak pro lagi.. hehehe.. harap hangpa suka k...
Subscribe to:
Posts (Atom)




